POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO COOL MAMA

Dokładamy szczególnej staranności w celu ochrony Twoich danych osobowych i zapewniamy, że zbierane przez nas dane są przetwarzane zgodnie z prawem, w szczególności zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. („RODO”).

W jaki sposób pozyskujemy Twoje dane?

Korzystamy z Twoich danych osobowych, ponieważ zdecydowałeś się założyć konto i/lub dokonać zakupów w naszym sklepie internetowym www.coolmama.pl lub wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną na podany adres e-mail o ofercie Sklepu.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest firma Cool Mama Sp. z o.o. siedzibą w Warszawie (ul. Jaracza 3/38, 00-378 Warszawa), NIP 5252951200, REGON 524910647, adres poczty elektronicznej: sklep@coolmama.pl- zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Usługodawcą Sklepu Internetowego i Sprzedawcą.

Jak możesz się z nami skontaktować?

Możesz się z nami skontaktować pod numerem telefonu: +48 604 222 564 oraz mailowo: rodo@coolmama.pl, a także listownie: Cool Mama Sp. z o.o., Jaracza 3/38, 00-378 Warszawa

Jak przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Cool Mama Sp. z o.o. przetwarza dane osobowe w celach:

(1)świadczenia usługi drogą elektroniczną, założenia i prowadzenia konta użytkownika na www.coolmama.pl,

(2)sprzedaży oraz wysyłki produktów oferowanych przez COOL MAMA –  podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

(3)marketingowych – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Sklepu – marketing własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO):

• monitorowanie Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej np. wyszukiwanie słów kluczowych

• prowadzenie wobec Ciebie działań marketingowych

• zapewnienie obsługi usług płatniczych;

• obsługa Twoich próśb przekazywanych w szczególności działowi obsługi użytkownika (związana np. ze statusem Twojego zamówienia) oraz przez formularz kontaktowy, czat lub media społecznościowe w sytuacji, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy;

• windykacja należności; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych;

• prowadzenie analiz statystycznych;

Dodatkowo jeśli się na to zgodzisz, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych oraz organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział;

(4)rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes COOL MAMA – (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

(5)wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną –  wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody przez Użytkownika. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

(6) kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług. (7) Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych.

Komu będziemy udostępniać Twoje dane osobowe?

  • PAYU-  podmiot świadczący usługi płatności online (w przypadku, gdy podczas składania zamówienia wybierzesz sposób płatności online
  • DPD POLSKA SP z o.o., UPC, InPost podmioty świadczące usługi dostawy produktów w momencie realizacji Twojego zamówienia
  • MAILCHIMP – podmiot świadczący usługę wysyłki newsletterów (w przypadku, gdy wyrazisz zgodę na otrzymywanie newslettera i zapiszesz się do naszej listy mailingowej – pamiętaj, że zawsze możesz zrezygnować ze swojej subskrypcji logując się do swojego konta lub wysyłając do nas email z taką wolą)
  • BIURO KSIĘGOWE świadczące usługi związane z bieżącą działalnością COOL MAMA
  • JDM.pl – hosting strony
  • Możemy także udostępniać Twoje dane osobowe innym podmiotom z powyższych kategorii, z którymi nawiążemy współpracę.

Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe?

Od Ciebie zależy czy udostępnisz nam dane, aczkolwiek, musisz wiedzieć, że aby zrealizować Twoje zamówienie podanie niektórych danych będzie obowiązkowe. Nie podanie danych będzie skutkowało brakiem złożenia zamówienia.

Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe?

Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody, jednak nie dłużej niż 10 lat.

Jakie masz uprawnienia wobec COOL MAMA w zakresie przetwarzanych danych?

Każdej osobie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do:

  • dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania,
  • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
  • przenoszenia danych
  • cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie

Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Posiadacz konta w portalu www.coolmama.pl może:

(1) Pobrać Politykę Prywatności i Regulamin w formacie pdf

Aby to zrobić należy zalogować się na swoje konto Użytkownika na portalu www.coolmama.pl.  Pod przyciskiem ‘edytuj dane’ i ‘resetuj hasło’ znajdują się dwa pliki pdf do pobrania: Politykę Prywatności i Regulamin.

(2) Zmienić udzielone zgody, edytować swoje dane lub usunąć konto?

Aby to zrobić należy zalogować się na swoje konto Użytkownika na portalu www.coolmama.pl.  Kliknij ‘edytuj dane’ lub Twoje imię i nazwisko wyświetlone w prawym górnym rogu obok przycisku ‘wyloguj’.  Następnie możesz edytować swoje dane, cofnąć lub potwierdzić zgodę na newsletter lub usunąć swoje konto.

(3) Jak wygenerować plik ZIP z informacjami zawierającymi wszystkie Twoje dane, które są przez nas przetwarzane?

Po zalogowaniu się do konta, powinieneś nacisnąć przycisk Edytuj, a następnie na dole strony kliknąć Pobierz. (Informacje o mnie Pobierz w pliku “.zip” informacje jakie sklep zbiera na Twój temat )

Jak dbamy o zabezpieczenie Twoich danych osobowych?

Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

Administrator odpowiednio udostępnia następujące środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną:

(1)Zabezpieczenie zbioru danych przed nieuprawnionym dostępem.

(2) Dostęp do Konta jedynie po podaniu indywidualnego loginu i hasła.

Informacja o organie właściwym do wniesienia skargi

Jeżeli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe niezgodnie z prawem, możesz też wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania związane z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych lub chcesz skorzystać z uprawnień wynikających z RODO, skorzystaj z formularza kontaktowego

COOKIES I DANE EKSPLOATACYJNE

    1. Pliki Cookies (ciasteczka) są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby odwiedzającej stronę Sklepu Internetowego (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia korzysta odwiedzający nasz Sklep Internetowy). Szczegółowe informacje dot. plików Cookies, a także historię ich powstania można znaleźć m.in. tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko.

Administrator może przetwarzać dane zawarte w plikach Cookies podczas korzystania przez odwiedzających ze strony Sklepu Internetowego w następujących celach:

  1. identyfikacji Usługobiorców jako zalogowanych w Sklepie Internetowym i pokazywania, że są zalogowani;
  2. zapamiętywania Produktów dodanych do koszyka w celu złożenia Zamówienia;
  3. zapamiętywania danych z wypełnianych Formularzy Zamówienia, ankiet lub danych logowania do Sklepu Internetowego;
  4. dostosowywania zawartości strony Sklepu Internetowego do indywidualnych preferencji Usługobiorcy (np. dotyczących kolorów, rozmiaru czcionki, układu strony) oraz optymalizacji korzystania ze stron Sklepu Internetowego;
  5. prowadzenia anonimowych statystyk przedstawiających sposób korzystania ze strony Sklepu Internetowego.